Film: Austrálie

Již je to delší dobu co jsem viděl tento film. Když jsem byl před rokem v Austrálii, ptal jsem se na toto téma tety, které říkala že je to něco jako tabu. Prostě v druhé půlce 20 století, "Australani" šli do buše a vzali cca 3000 dětí místním Aboriginals, a dali je do převýchovy.O to víc mě překvapilo že ve filmu hraje podle mě nejznámější australanka" Nicole Kidman".
Pokud se chcete dozvět více o filmu Austrálie, doporučuji web csfd.cz/australie To je nejlepší web na recenze filmů. Taky jsem napsal kdatčí článek o Aboriginals people a vyfotil jejich specifický nádherný způsob malování ve článku:Australia Museum a bonus

2 komentáře:

Em-illi řekl(a)...

Ahoj, chci ti jen poděkovat za tvůj velmi zajímavý blog. Moc hezky se to čte a je tu plno užitečných informací:)

xx

Bigdrobek řekl(a)...

Jo Austrálie ve mě zanechala mnoho příjemných vzpomínek, ale i nadhled. Nyní mohu v několika věcech porovnávat ČR s jinou zemí.