Sydney - Seoul - Praha

Tak jsem po dlouhé cestě dorazil zpět do Čech. Cesta byla náročná, a taky ten časový posun 10 hodin.


První let jsem letět tím dvoupatrovým Boeingem, který byl poloprázdný, klimatizace hrozně hučela celou cestu, až jsem z toho ke konci nemohl, bylo to něco. Taky jsem někde četl článek o "Jetbacku" Tedy únavě y letu - časového posunu, že je dobré se chovat už v letadle jako by jste byli v cílové destinaci. Takže jsem odlítal v 9 večer (Sydney) ale v Praze bylo 11h.

V Soulu jsem na letišti strávil 7 hodin a pak další let do Prahy, který se protáhl na 13h30m, protože byl protivítr a letěli jsme pomalu. Nakonec Štastné přivítání na letišti.

Přikládám pár zajímavých fotek z letu:


Mám ted hodně lítání a zařizování. A při psaní tohoto blogu mě teď ylobí obrácené z a y.

Žádné komentáře: