Pohovory v Angličtině

Po návratu do čech jsem začal hledat praci. Již jsem byl na několika pohovorech, a do firem, kam se chci dostat je nutný pohovor v angličtině. Zatím jsem měl dva druhy těchto pohovorů.

První byl kontakt a interview v angličtině s pracovní agenturou. Tento styl vítám, agentura doporučuje firmy do kterých mám zájem nastoupit. Nabídli mě čtyři zajímavé pozice. Po půlročním pobytu v Austrálii při pohovoru hovořím, občas se zadrhávám při hledání slovíček. Rozumím tak 90 procent.

Druhý typ je pohovor s HR pracovníkem - čechem, který vás proklepne z angličtiny tím, že část interview proběhne v English.

Zatím je můj kontakt s Angličtinou pouze poslech naučných audio programů v angličtině. Myslím tím moje samostudium po návratu do čech. Pak také trochu používám angličtinu na internetu. Jo a na dydžině jsem porozumněl několika textům písní, které většinou stáli za....

Žádné komentáře: