Sledovani velryb, morska nemoc a prvni koupani na plazi

Tak jsem na vikend vypadl ze Sydney, tri hodiny na jih, do kousek od mestecka Norwa. V planu bylo sledovani verlyb - hodinu a pul cesta na otevrene more, barbecue a prvi koupel na plazi.

Dnes rano jsme vyrazily na velryby a reknu Vam ze po pulhodine jsem dostal morskou nemoc. Zelena barva v obliceli, "snidane sla na trikrat ven". Videl jsem verlyby a delfiny ale matne, mam asi dve fotky, se to proste nedalo, zrovna kdyz se objevily verlyby tak "sla snidane ven". Zpatecni sesta uz byla v pohode, dostaval jsem normalni barvu.

Po navratu dom jsem si musel dat na hodku slofika, abych to srovnal, a pak jsme vyrazily na plaz. Teplota vzduchu je okolo 30 ale voda nema urcite vic jak dvacet, ale chtel jsem se vykoupat, tak jsem tam vlezl a otuzoval se. Po navratu jsme si udelali barbecu (BBQ) a dalsi mensi prekvapeni pro me. BBQ znamenalo ogrilovat burgry placky a pak si udelat hamburger dle sve chuti. Jsem zastance tradicni ceske kuchyne a tyto veci me trosku vadi, ale burgr jsem si dal s chuti...

Jen tak pro informaci, domek kousek od plaze v mestecku tri hodiny vlakem od Sydney, stoji $1000 na mesic, coz je fakt dobra cena. A kdyz jsem chytl "morskou nemoc" tak jsem si dnesek uzil. Po vikendu pridam i par fotek.


Zdroj Weekend with Michelle and Jeff


Odkaz na Google maps:


View Larger Map

Žádné komentáře: