Stezujte si, piste stiznosti za spatne sluzby (doplneno)

Doplneno (viz nize)
Tak bych se s Vama chtel podelit o moje male vitezstvi. Objednaval jsem svoji holce pres internet kvetiny a darek. Trvalo to dele nez slibovali a jeste me (asi nechctene) lhali. Po doruceni kytek jsem podal stiznost a cekal...

Objednavka
Kytky jsem objednaval ve stredu a misto urcemi byl Rim, Italie. Takze to byla jedna z mych prvnich objednavek v anglictine. Objednal jsem kytku, darek plysaka a napsal adresu, zaplatil a odkliknul. Po objednavce me volali z shopu a overovali si data. Bylo me prislibeno ze to dorazi jeste tentyz den (objednal jsem v cca 12h It. casu). Prvni den nic, zadna reakce od moji holky. Podivam se na muj profil na webu kvetinarstvi na stav objednavky a je tak neco jako tesne pred odeslanim. Druhy den nic. Tak jsem to nevydrzel a napsal SMS Katce jestli dorazil muj darek. A nedorazil. V profilu u stavu objednavky vsak bylo psane, ze je to dorucene a nebylo!!!

Reseni problemu
Tak jsem se pripojil na web shopu s kytkami a spustil live chat. Operator me prislibil, ze zjisti co a jak poslou me zpravu mailem. To vse probehlo skoro presne po 48 hodinach od objednavky. Po dalsich 7 hodinach (tedy 55 hodin od objednavky) se nic nedelo a v Italii nastaval vikend takze to vypadalo, ze to dorazi snad az v pondeli. Ja nervozni a trochu vytoceny, jsem se pripojin na live chat a buzeroval je. Vzal to jiny operator a tvrdil me, ze kytky byli doruceny, pak se zacal omlouvat ze se spletl a pozadal me znovu o cas max 24 hodin. S tim, ze opravi stratus objednavky. Ja jsem si pro sebe rikal co je tak tezke na tom, zavolat do mistniho kvetinarstvi v Rime a zeptat se kdy to bylo doruceno. Tak jsem si slusne postezoval, trochu si vylil vztek a zase cekal. Asi hodku me Katka relka ze kytka dorazila a ..... no do toho uz Vam nic neni :o)

Stiznost
Jelikoz na danem profilu byla moznost napsat zpetnou vazbu tak jsem se do toho oprel. Napsal jsem stiznst, popsal vsachny chyby a nechal si gramatiku zkontrolovat od tety, pak jsem stiznost poslal. Pak pro jistotu jsem vyhladal mail na sefa obchodu a poslal mu tu stiznost mailem. Druhy den rano jsem mel v mailu, se zpetna vazba neni k reseni stiznosti nebo spise ze je to jen sber informaci a ze nereaguji zpetne. Do stiznosti jsem popsal prubeh, jak me kdo lhal (profil, operator) a ze chci 60% slevu na dalsi objednavku.
Dnes v pondeli po vikendu se dostala na stul nejakemu sefovi a reakce me vice nez potesila. Mam radost, ze vitezstvi je na me strane.
Jaka byla reakce sefa? - Vrati me vsechny penize na kreditku a dali me kredit $50. A co z toho bude mit ten sef? Hadejte a piste odpovedi do komentare.

Prikladam kopii textu omluvneho mailu (aby jste si taky tu anglinu trochu procvicili):
















Doplneni:



Takze nova udalost. Objednal jsem si ze statu (US) DVD s tim ze budu poslouchat anglictinu a zaroven si zvedat business skills. DVD prislo a bylo poskrabane. Tak jsem napsal stiznost a ejhle zararilo se. Pro ilustraci prikladam printsreen stiznosti a odpovedi...




Stiznost

Odpoved

Žádné komentáře: