Mesicni test z anglictiny

Tak mam za sebou druhy mesicni test z anglictiny a prijali me na kurz IELTS. Popisu Vam tu trochu moji anglictinu a proc se ji vubec ucim a neco o skole.

Proc anglictina?
Ja mam dva duvody proc se ucim anglicky. Prvni je kvuli praci, anglictina se stala podminkou pro pozici "Manazer pro klicove zakazniky'. Druhy duvod je internet. Chci psat web v anglictine. Si troufam co, jen na tomto webu je dost chyb v cestine natoz anglictina. Ale co, kdo chce kam pomozme mu tam. A ja chci :o) Pak to ma nekolik pozitiv - jedeno za vsechny 'otviraji se me dvere s muzikou zpivanou anglicky' to je jine kafe, kdyz tem textum rozumite, a ja si navic rad zazpivam. :o)

Proc jsem odjel do Australie?
Odjet sem nekam musel, ucil jsem se ve skole nemecky a anglictinu jsem zacinal tak v 26 a byl jsem vecny zacatecnik. Volil jsem mezi Londynem a Sydney. V Londyne mam kamarada a v Sydney strejdu. Nakonec jsem se rozhodl pro studijni pobyt v Australii. Musel jsem nekam do skoly a v Londyne by to byl spise pracovni pobyt. Jsou ale i dalsi moznosti, napr. kmaradka Lucka byla se svym klukem rok na Malte. Ja jsem v Australii rad, denne tu totiz mluvim anglicky se strejdou a tetou a to me hodne pomaha zlepsit moji anglictinu.

Neco o skole v Australii
Snad vsechny skoly maji 'General English' kurz nebo tak neco. V Milton college je GE kurz rozdelen na tridy: A-Basic, B-lower essential, C-essential (zde jsem zacinal), D-lower intermadiate (zde jsem), E-intermediate, F-lower advanced, G-advanced. Nyni budu prestupovat na IELTS coz je 'International English Language Testing System' uznavany v AU a UK. Je o dost tezsi nez General English a je tam vice psani a mene konverzace. To presne to co potrebuji. Tak me drzte palce, v utery tam jdu poprve.

Velka bolest vsech skol je casta fluktuace ucitelu a s tim spojene problemy. To je podle me asi jeden z nejdulezitejsich ukazatelu skoly, jak si tu dokaze zaplatit kvalitni ucitele. Pak si tu skoly totiz pronajimaji v nouzi ucitele od agentury a to je pak obcas horsi kvalita.

Pisemka
Nyni bych Vam chtel ukazat pisemku. Ma tri casti:

  • Gramatika
  • Poslech
  • Psani

Zde se na ni muzete mrknout a podivat se na me vysledky. Zvlaste se muzete zasmat me chybe v psani, kde jsem pouzil past perfect na cely clanek. Komentar od ucitele je fakt ftipny :o)

D-leveltest


Žádné komentáře: