Barbecue v North Sydney

Ve ctvrtek jsem dostal pozvanku na barbecue - sobote, 11 hodin dopoledne. Vstupne 10 dolaru. V parku v North Sydney jsou free barbecue grily. Dva. Takze jsme jeden obsadili nakoupily za spolecne vybrane penize jidlo a piti a varilo se. Trochu po korejsku trochu po japonsku. K zakousnuti tu byli cerstve zelene chili papricky. Ty snad nikdy v korejske kuchini nechybi (mam podezreni ze je snad davaji i do sladkych kolacu). Pochutnal jsem si, akorat me tu chybel chleba. Nakup totiz realizoval korejsko japonsky par a tak barbecue byla vlasne plne v jejich rukou. Je to asi divny ze to rikam, ale bylo tu hodne masa, trochu ryze a zadny chleba. Tak jsem si uvedomil, ze vlastne poradna grilovacka proste musi byt s chlebem. Po zhruba necelych trech hodinkach jsme snedli co se dalo, zbyli akorat chili papricky, uklidili a sli na si jeste sednout na caj ke kamaradum domu. V parku probihal normalni den, hrali tu rugby, indove meli kousek vedle nas detskou oslavu narozenin ... no proste vsedni sobota.

Na nasteve me zaujal korejsku tradicni nastraj a fotka korejskeho parku(jestli tu fotku uvidi na netu tak me nalozi do chilli papricek). Mrknete na fotky.

Barbecue in North Sydney

1 komentář:

Ludy řekl(a)...

Ahojky Rado, tak jsem prave koukla na nove fotky a je to vazne krasa, tesim se na osobni popovidani. Jinak jsem se musela smat fotkam s kloboukem, ale neboj jen v tom nejlepsim slova smyslu, pripomnelo mi to Krokodyla Dundee :-D