Sydney Opera & Harbor Bridge a navsteva ceske hospudky

Foceni
V sobotu odpoledne jsem vyrazil do Sydney s tim ze udelam par fotek v Opery a H.Bridge na jednom snimku, pak nekolik fotek v botanicke zahrade a nakones sraz v 6pm v ceske hospudce.
Z foceni jsem nakonec zustal u foceni opery a mostu. Prijel jsem do mesta v dobe zapadu slunce a daly se poridit nadherne fotky. Tak jsem fotil a fotil - vysleden muzete videt na odkazu pod clankem. Mel jsem velike stesti, ze zrovna projizdel pri zapadu slunce i zaoceansky parnik. Mrknete na odkaz.

Hospudka
V 18h jsme meli sraz ve ctvrti King Cross a hura do hospudky. Po veceri ve stylu korea jsme se chteli ukazat take, tak jsme vytahli kamarady do ceske hospudky. Meli tocene krusovice a hodne druhu piva v lahvi. Objednali jsme vsechny mozne jidla - gulas, veprovy rizek, svickovou stroganov a ja si dal s takouvou chuti uzene kolinko. Nakonec vsem nejvice chutnalo uzene kolinko. Objednali jsme take tvrdy alkohol pro kostovani (vzdy jen jeden) becherovku, ferneta, rum, slivovici(50%) a griotku.
Jen pro oriantaci; jidla stali okolo 20AUD s prilohou, moje kolinko 18AUD. Tocene pivko stalo 6AUD a pulitr. Jinak tretinka v lahvi 6,5AUD.
Uzili jsme si hodne srandy, najedli se, pokecali a pak vyrazili domu. Jeste podotykam ze obsluha umi cesky i anglicky.

Nocni foto
Nasledne jsem se vratil v noci k opere a udelal par snimku mostu i opery. Bohuzel botanicky park byl zavreny, tak jsem nemohl udelat snimky jako odpoledne - operu a most na jedne fotce.

http://picasaweb.google.com.au/Radek.Kucera/OperaHarborBridgeDay

PS:Diky Vlasto za podporu a dobre rady oledne "uceni anglictiny". Moc me to pomaha.

Žádné komentáře: