Featherdale Wildlife Park

Dnes jsem byl na nasteve v parku, ktery se specializuje na australska zvirata. Park je v Sydney (tedy v jeho predmesti). Vyrazili jsme okolo 11 hodiny. Po prijezdu do parku jsme dostali pas - kam jsme si mohli davat po trase parku sami razitka. Razitkovani melo u deti velky ohlas. V parku bylo hodne zajimavych zviratek pr zajimavost:


klokan (a jeho mutace)
koala
krokodyl
kakadu
mnoho ptacku a ptaku
tazmansky cetr
a dalsi.


S ostudou musim priznat, ze jsem vlastne po prijezdu do australie konecne zjistil, kde je Tasmanie, a ze v ni zije opravdu tasmancsky cert, a ze to nebyl jen blabol z jednoho kresleneho serialu. Taky jsme si tu samozrejme dali piknik jak jinak (u me jiz skoro klasika syrovy sendvic a tri jablka). Cestou zpet jsem se stavili v parku a tam jsem se hned presvedcil ze tady jsou opravdu hezci praci. Ti co bili za klaci v "ZOO" tu poletovali a kriceli na nas.
Uzil jsem si to. mrknete na fotky.

2 komentáře:

Ludy řekl(a)...

Ahojky Rado!Tady Ludy (Lucka Telecom)
Chci Ti jen rici, Ze Ti to moc preju!Ja se ted vratila z te Malty a bylo to naprosto neuveritelny. O Australii jsme hrozne dlouho premysleli a rokovali, ale nakonec jsme zvolili z mnoha duvodu prece jen klidnejsi cestu, ale i tak me to moc obohatilo.Uz se tesim na dalsi zazitky.
Good Luck on your way! Ludy

Bigdrobek řekl(a)...

Dekuji Lucko :o)