Austrálie - schválené vízum

Po všem papírování s víze jsem obdržel poštou schválené vízum. Paráda, super. Zaplatil jsem letenku. Začal jsem rušit pojistky a snižovat poplatky v ČR na minimum. V práci končím ke konci března 08. Chtěl jsem se s vedoucím domluvit, jestli mě vezme po návratu vezme zpět. Odpověd byla: nemohu Vám nic slíbit. No jejich chybajestli o mě nemají zájem.
Za měsíc odlétám, ukončil jsem pracovní poměr, nájem v Praze a všechny pojistky co šly. Zůstali jen půjčky a pár nutných poplatků. Docela jsem za sebou spálil hodně mostů.
Austrálie za to bude určitě stát.
R.K.
Dodatek1
Mezitin co jsem byl doma jsem stvoril moje prvni stranky v anglictine a mych oblibenych autorech C.Castaneda, J.Redfield a D. Millman.
Dodatek2
Taky se muzete mrknout na moje druhe stranky jsou uplne jednoduche a pro tiskarnu. Jakekoli napady a pripominky k obema webovym strankam privitam.